Spam Filter
Met onze oplossingen voor inkomende en uitgaande e-mail filtering bent u verzekerd van een spamvrije inbox en een betrouwbare aflevering van uw e-mails.
Inkomende E-mail Filtering
Met ons Inkomende E-mail Filter wordt al uw binnenkomende e-mail gecontroleerd op spam, virussen, malware, phishing en andere schadelijke vormen van e-mailverkeer. Dit gebeurt via onze geavanceerde gateway oplossing.
Na de controle wordt de e-mail afgeleverd in uw inbox. Gefilterde e-mails worden opgeslagen in ons quarantaine systeem, zodat u altijd toegang heeft tot de gescande e-mails.
Het beheer van het inkomende filter is volledig cloud-based en eenvoudig te regelen via een gebruiksvriendelijke webinterface.
Uitgaande E-mail Filtering
Ons Uitgaande E-mail Filter zorgt ervoor dat al uw uitgaande e-mails gescand worden op schadelijke inhoud, die mogelijk afkomstig kan zijn van een gehackt systeem binnen uw netwerk of van scripts binnen uw website.
Na de controle worden de berichten veilig verstuurd naar de ontvanger. Dit helpt om uw IP-adres vrij te houden van blacklisting en garandeert een betrouwbare aflevering van uw e-mails.
Ook het beheer van het uitgaande filter is volledig cloud-based en eenvoudig te beheren via een webinterface.
Inkomende E-mail Filtering
Uw inbox spam vrij!- + Inkomend filter voor Spam, Virussen, Malware, Phishing en andere malafide vormen van e-mail verkeer
- Geavanceerde scanning technieken
- Automatische updates
- Webbased beheer interface
- Ondersteunt de meest voorkomende mailservers zoals Exchange, Lotus, Exim, Kerio
- Rapportage (PDF / HTML) mogelijkheden
- Whitelisting en Blacklisting mogelijkheden
- E-mail omvang restricties
- Blokkeren van extensies
- Uitgebreide log mogelijkheden
Uitgaande E-mail Filtering
Uitgaande e-mail gegarandeerd afgeleverd- Uitgaand filter voor Spam, Virussen, Malware, Phishing en andere malafide vormen vna e-mail verkeer
- Beschermt uw IP reputatie en Netwerk
- Geavanceerde scanning technieken
- Continuïteit voor het uitgaande mail verkeer
- Automatische updates
- Webbased beheer interface
- Ondersteunt de meest voorkomende mailservers zoals Exchange, Lotus, Exim, Kerio
- Whitelisting en Blacklisting mogelijkheden
- Uitgebreide log mogelijkheden
Eerst proberen?
Dat kan, vraag simpel en eenvoudig een test periode aan om zo het Inkomende SpamFilter te kunnen proberen!
FAQ
Hieronder vindt u enkele veel gestelde vragen over het Inkomende en Uitgaande E-mail Filter.
Welke DNS aanpassingen moet ik doen voor het Inkomende Filter?
Hoe stel ik het Inkomende Filter in?
Betaal ik per gebruiker of per domein of ... voor het Inkomende Filter?
U betaalt dus een vast bedrag per jaar ongeacht het verbruik of aantal mailboxen.
Welke DNS aanpassingen moet ik doen voor het Uitgaande Filter?
De enige aanpassing die u zelf dient te doen is het SPF record bij te werken, de instellingen hiervoor vindt u terug in het SpamCluster zelf.
Hoe stel ik het Uitgaande Filter in?
Shared Hosting
Voor SharedHosting klanten (webhosting pakket) hoeft u niets te doen, wij passen de e-mail functies binnen uw pakket aan zodat al het e-mail verkeer via het Uitgaande Email Filter verstuurd wordt.
Eigen Mailserver
Maakt u gebruik van een eigen e-mail server, dan dient u binnen uw E-mail Server uw SmartHost in te stellen. Hier geeft u het SMTP adres op van het Cluster. Authenticatie op het Cluster kan vervolgens op IP basis, of User/Password gebeuren. Het Cluster controleert en verstuurd vervolgens de e-mail.
Betaal ik per gebruiker of per domein of ... voor het Uitgaande Filter?
Uw gehele domeinnaam wordt beschermd ongeacht het aantal e-mails of gebruikers.